miercuri, 20 ianuarie 2010

That's it...


Nu am incercat niciodata sa par altceva sau altcineva decat ceea ce sunt...EU. I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor pt ca sincera sa fiu nu ma intereseaza parerea celor din jur. Au facut din mine un personaj, fara ca macar sa se oboseasca sa ma cunoasca cu adevarat. Pierderea lor, s-au pacalit singuri...iar pe mine au reusit doae sa ma distreze copios, aratandu-mi totusi cat de limitati si lipsiti de imaginatie sunt. Eu am satisfactia ca macar s-au macinat incercad sa creeze un scenariu intreg in jurul meu, macar si pt atat si ma consider mai buna decat ei, inseamana ca totusi sunt o persoana complexa si controversata, desi sincer nush daca as putea gasi un termen de comparatie, poate chiar mi se pare ca ma denigrez intr-o oarecare masura prin simplul fapt ca m-as putea compara cu ei. Pe zi ce trece uitandu-ma in jur imi dau seama cat de mult ma scarbeste societatea acutala si totusi din pacate inca sunt oarecum obligata sa o suport, poate uneori este mai bine sa fi ignorant si limitat, pt ca astfel nu observi anumite lucruri pe care din pacate oricat as incerca sa le trec cu vederea pur si simplu nu pot...paradoxal sau nu desi incerc sa nu imi pese de ce se intampla in jurul meu imi dau seama ca ma deranjaza totusi gandirea generala, parca totul se incadreaza intr-un tipar care devine de-a dreptul agasant si grotesc. Peste tot numai imitatii si copii ieftine ale celorlati si nici o doza de originalitate si personalitate...si daca cumva incerci sa iesi din acest tipar, clar se considera ca tu ai "o problema" si nu ca de fapt " problema" este reprezentata de insusi faptul ca nimeni nu are curajul sa schimbe ceva sau sa spuna ceva inteligent atunci cand trebuie. Se polarizeaza in jurul unor banilitati care la un moment dat devin agasante, dar care deh, fac deliciul "publicului" actual. parerea mea sincera este ca de fapt se pune atata accent pe banilitati pt ca oamenii nu prea sunt capabili sa aduca in discutie si sa dezbata subiecte mai inteligente si mai origiale, desi se bate atat apa in piua pe marginea libertatatii de exprimare, oamenii nu stiu sa o inteleaga si sa o fructifice...Este mult mai ushor sa te intereseze ce fac cei din jur, ce spun ceilalti si sa incerci sa copiezi decat sa spui ceva din capul tau, de teama ca nu cumva sa fi exclus din lumea pe care ti-ai creat-o artificial in jurul tau... ca nu cumva sa fii lasat pe dinafara si sa nu mai fi in trend cu subiectele actuale...Problema este ca oamenii inca nu inteleg conceptul de comunicare interumana, pur si simplu totul se reduce la a spune ceva la un moment dat doar din dorinta de a te auzi si de a simti ca faci si tu parte din grupul in care te afli... evident ca nimeni nu asculta, iti zambesc frumos si se gandesc la cu totul alte lucruri decat la ceea ce se discuta si este oarecum normal atata timp cat nimeni nu are nimic nou sau inteligent de spus sau macar interesant, ceva care ar putea capta atentia celorlati...din acest motiv ajungem la un moment dat sa ne simtim singuri desi suntem inconjurati de oameni, pt ca de cele mai multe ori ne alegem persoanele din jur din cu totul alte conisderente decat cele care ar putea determina astfel de alegeri, si ii indepartam sau pur si simplu le intoarceam spatele fara nici un fel de explicatie sau regret altora care poate au ceva de spus, dar nu "coincid" cu criteriile noastre absurde si irelevante de selectie...la un moment dat ajungi sa iti dai seama poate de aceste aspecte dar de cele mai multe ori este deja prea tarziu... ai devenit deja parte integranta din acest univers trist si fad si nu mai poti face nimic acum...ramai cu regretele si iti continui lungul si previzibilul drum in intruneric,pentru ca nu mai exista nici o cale de intoarcere sau urma de speranta ca la un moment dat va aprea ceva care te-ar putea slava, pt ca desi se spune ca speranta moare ultima, intr-un final moare si ea...si asta doar datorita faptului ca alegerile le-ai facut singur la un moment dat manat de anumite impulsuri si nu de ratiune sau sentiment...si nu ti-ai oferit sansa sa schimbi ceva la momentul oportun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu